3 Ağustos 2012 Cuma

Anka Ofis- Pazar Planı

 İş alanlarının hemen her aşamasına girmiş olan pazarlama, artık mal ve hizmetlerin ötesinde fikirlerin, kişilerin, kurumların, olayların ve mekanların pazarlanmasına kadar genişleyen önemli bir kavram haline gelmiştir.“Tüketici ihtiyaçların belirlemek, bunları tanımlamak ve karlı bir biçimde tahmin etmekle sorumlu yönetim süreci'' olarak pazarlamanın genel bir tanımı yapılabilir.
Pazarlama insanların gereksinimlerini, doğru pazar yolunu bulup ürün planlamasını yapmaktan hedef kitleye ulaşana kadar uzun bir alanı kapsar.
Örneğin; ofis mobilyaları sektöründe rekabet tavana vurmuş, pazar en büyük sınırlarına ulaşmış durumdadır. Bu durumda firmalar pazarlama kısmında çok doğru bir harita çizmelidir. ürün büyüklüğü ne olursa olsun makam takımından toplantı masalarına; her aşamada pazarlama planı çıkarılmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder