7 Ağustos 2012 Salı

Anka Ofis- Satış Geliştirme Çabaları

Satış geliştirme kişisel satış, reklam, halkla ilişkiler ve doğrudan pazarlama çabaları dışında kalan ,genellikle sürekli olarak yürütülmeyen,fuarlara katılma, sergiler,teşhirler vb. devamlılığı olmayan diğer satış çabalarıdır.
Bu tutundurma metodunun bazı özellikleri de şöyle sıralanmıştır: Genellikle dikkat çekme ve etkili olma; uygulama ve denetleme kolaylığı ve aşırı kullanılması halinde mamulün değerini küçültme.
Satış geliştirme çabaları çok yönlüdür. Her kurumsal firma bunun farkında olup çok farklı yollarla satışlarını geliştirmeye çabalarlar.
Örneğin toplantı masalarının satışını yapan bir ofis mobilyaları imalatçısıysak. Önce kime ne satmaya çalıştığımızın farkına varmamız gerekir. Sonrasında Satış yollarımızı geliştirip ürünü tüketiciyle buluştururuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder