3 Ağustos 2012 Cuma

ANka Ofis- Tüm İhtiyaçlarınızın Cevabı Anka Mobilyada

Yeni ürün geliştirme süreci; büyüyüp gelişmek için hatta yoğun rekabet ortamında varlıklarını sürdürebilmek için, işletmeler yenilik yapma gereğini duymaktadırlar. Zira, mamulün hayat  seyri içinde, işletme, karlılığını yitiren malında ya değişiklik yapacak veya bütünüyle onun yerine başka bir mal koymak zorunda kalacaktır. Ayrıca, tüketici gelirlerindeki artış, mevcut mallar yerine daha iyi, daha kaliteli onlanların talep edilmesine yol açmakta; bu da, işletmeleri yeniliğe özendiren, hatta zorlayan etken olarak kendini göstermektedir.
Anka Ofis Mobilyaları ürün geliştirirken yada yepyeni bir ürün tasarlarken şu nitelikleri gözönünne alır.
1. Yeni mamul fikirlerinin toplanması
2. Ön eleme
3. Kavram geliştirme ve test etme
4. Ticari analiz
5. Mamulün geliştirilmesi
6. Pazar testleri
7. Pazara sunuş

Tüm bunları makam takımlarından toplantı masalarına kadar ürün ne olursa olsun düzenli şekilde izleyip pazara mal sunarak daha az riskle daha kolay hizmet veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder