16 Eylül 2012 Pazar

Reklam ve Tüketici

Reklam, tüketicinin tercihine direkt etki sağlar. Yani reklamı olan, olmayana tercih edilir. Tüketicinin ürünü '' neden,niçin alıyorum''un cevabını bulmasını sağlar. Yani tüketicinin cebine kurşun verilir.'' niye bunu alıyorsun'' diye ona sorulduğunda o kurşunu kullanır. İhtiyaç oluşturur. YAni ihtiyacı yokken var olduğunu zanneder ve ürünü alır. Moda oluşturur ve tüketimi tetikler.
Bu teori her iş kolunda geçerlidir. Bizler ürün geliştirirken tüm bunların farkında olarak tüketicilerin bizi farketmesi için peşlerindeyiz. Her geliştirdiğimiz üründe personel masaları, toplantı masaları vs. aynı hassasiyet ve aynı reklam payıyla hareket ederek ofis mobilyaları sektöründe farkedilmeyi sağlıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder