1 Ekim 2013 Salı

Gelişen Personel Masaları


Firmaların günümüzde geliştirdiği ortamlardan biri çağrı merkezleridir. Kurumsallaşan firmaların müşteri desteği sağlamak için kurduğu bu çalışma alaları yoğun gürültü ve tempoda çalışmayı gerektiren alanlardır. Aslında büro mobilyaları sektörünü ilgilendiren en önemli kısım kalabalık kadroya çalışma alanları sağlamak..

Personel masalarında tasarım çok önemlidir. Tarzdan önce; tasarlanan ürünün pratik çözümler sunan, işlevsel fonksiyonlara sahip, geniş yer kaplamayan kullanışlı bir ürün olması çağrı merkezi tarzı yada iki kişiden fazla çalışanın bir arada işlerini yürütebilmeleri için şarttır.

Bu nedenle çalışma istasyonları, panel bölmelerle birbirlerinden ayrılabilir, geniş çalışma masasına sahip, işlevsel dolap seçeneği ile küçük ama kullanışlı arşivleme şansı olan fonksiyonlarala desteklenerek piyasaya sunulmalıdır, ofis mobilyaları üreticiler sadece makam takımları, toplantı masaları için değil, bizce asıl personel masaları için pratik çözümlere kavuşmalıdır...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder