7 Kasım 2013 Perşembe

Çağrı Merkezi Kurulumu


Çağrı merkezi kavramının hızla ivme kazandığı dönemde, ofis mobilyaları üreticileri kalabalık personel grupları için işlevsel çalışma istasyonları tasarlama sürecini de hızlandırdı. Kurumsallaşma kavramının firmalara yerleşmesiyle başlayan müşteri hzimetleri akımı böyle bir alanın açılmasına da vesile oldu.

Sürekli görüşmelerin gerçekleştiği iletişim akışının yoğun olduğu bu alanlarda, kullanılan mobilyanın uyum ve kalitesi önem kazanıyor. bölücü panellerle çalışana özel çalışma alanı sağlanırken, payların doğru ve işlevsel ayrımına özen göstermek gerekiyor. Kablo kanallarının yoğunluğu, hareket alanı ve kullanılan koltuklar OFİS MOBİLYALARI alımında özellikle dikkatedilmesi gereken noktalar..

Çağrı merkezi kurulumunda kullanılan mobilyalar hazır olamaz. Kişilerin sayısı bilinmediğinden kesin çalışma istasyonları oluşturmakta mümkün değildir. Bu nedenle çalışacağınız firmaları iyi seçmeliisniz hızlı üretim ve kaliteli üretim ilkesini benimsemiş, uygulayan bir firmayla çalışma size en az sorun getirecektir.  Toplantı masalarında da bu böyledir. Belirsiz kişi sayısı nedeniyle hazıra ürün koymak risk taşır, üretiminde uzmanlaşmak şarttır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder